09137162930

تماس مستقیم با فروشگاه

0

درباره ما

درباره آقای پیراهن
گروه تولیدی آقای پیراهن با پیشینه بالغ بر دو دهه در عرصه لباس فرم مدرسه و لباس فرم سازمانی بصورت فعالیت پویا و مستمر در سطح کشور فعالیت می کند. با در نظر گرفتن نقش تعیین‌کننده‌ این صنعت در اشتغالزایی جوانان کشور و با عنایت پروردگار کار خود را گسترش دادیم، و ما نیز همچون سایر کشورهای پیشرفته در راه رسیدن به توسعه پایدار و عدم وابستگی به استفاده از کالای خارجی در این مسیر گام نهادیم و با استعانت از درگاه پروردگار و مساعدت مدیران و کارکنان دلسوز و از سوی دیگر بهره مندی از دانش جهانی در جهت جلب رضایت مشتریان گام برداشته ایم. لازم به ذکر است در این بین از اساتید محترم همچون مرحوم رسول صامتی از بنیانگذاران اصلی این گروه نام برد

واحد فروش سازمانی
از آنجا که پوشش یکدست و یکپارچه نماد اتحاد، نظم و زیبایی هر چه تمام‌تر یک مجموعه می‌باشد، بر آن شدیم تا واحدی را تحت عنوان "واحد فروش سازمانی" با هدف رفع نیاز پوشاک مشاغل فعال در جامعه، ایجاد نماییم. از سال 1397 این واحد فعالیت مستمر و موثر خود را آغاز نمود و با اهتمام وهمت بلند همکاران توانست نیاز پوشاک اداری اکثریت سازمان‌ها و اداره‌ها همچون: شرکت نفت،شرکت انتقال گاز، شرکت توسعه حمل و نقل زیر بناهای کشور موسسات تحقیقاتی و سازمان‌های بزرگ کشوری را با رعایت تمام اصول برطرف نماید و برگ زرین دیگری را در کارنامه درخشان را در آقای پیراهن رقم بزند.

امور مشتریان ( CRM )
با هدف پاسخگویی و ارائه اطلاعات مورد نیاز مشتریان، مدیریت باشگاه مشتریان و اعضا، شنیدن و انتقال سازنده مشتریان به واحدهای تخصصی شرکت و پیگیری شکایات و انتقادات ایشان، امور مشتریان و خدمات پس از فروش ایجاد و با استفاده از کانال‌های ارتباطی مختلف از قبیل تلفن، پیام کوتاه، وبسایت، پست الکترونیکی و تلفن گویا در خدمت مشتریان محترم می باشیم.

واحد شخصی دوزی ( VIP )
واحد شخصی دوزی آقای پیراهن تجربه همزمان توسط دوخت پیراهن، شلوار،کاپشن،مانتو و شلوار اداری و کت و شلوار در خیاط خانه‌های قدیم با حسی نوستالژیک و دقت و ظرافت خلق محصولی صنعتی را به ارمغان می آورد. رنگین کمانی از رنگ و طرح پارچه و مجموعه‌ای از مدلها متفاوت دیگر سر آستین و جیب که در نهایت ایجاد محصولی منحصر به فرد می انجامد و فرصت شخصی سازی کت و شلواری با درج نام اشخاص به تناسب شکل و قالب اندام هر یک از مشتریان را به وجود می‌آورد. و این قابلیت خدمت نوین دیگری در راستای جلب رضایتمندی مشتریان است که حس متفاوت و تجربه‌ای متمایز را به وجود می آورد.